Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кіндрат В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Семенович С. В. 
Динаміка морфологічного стану юнаків 15 - 17 років у процесі фізичного виховання засобами атлетичної гімнастики / С. В. Семенович, В. К. Кіндрат // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 2. - С. 238-242. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі теоретичних досліджень та узагальнення практичного досвіду висвітлено актуальні питання вивчення процесу фізичного виховання юнаків віком 15 - 17 років засобами атлетичної гімнастики. Під час оцінки фізичного розвитку юнаків вказано на велике практичне значення цих морфологічних обстежень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.6 + Ч510.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кіндрат В. К. 
Проблема патріотичного виховання студентів спеціальності "Фізичне виховання" / В. К. Кіндрат, Н. П. Кіндрат // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 2. - С. 59-66. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено питання патріотичного виховання студентів спеціальності "Фізичне виховання" в Рівненському державному гуманітарному університеті. Актуальність зумовлена доволі низьким рівнем патріотизму серед студентської молоді України. Завдання дослідження передбачали аналіз змістовного навантаження термінів "нація", "етнос", "ментальність", "духовність", "патріотизм"; визначення механізму формування національної свідомості в студентів; проведення аналізу патріотичного виховання студентів РДГУ. Сила й ефективність патріотичного виховання визначається тим, наскільки глибоко ідея Батьківщини проникає в духовний світ студента в період його мужніння як людини та громадянина, наскільки глибоко він бачить світ і самого себе очима патріота. Діалектична єдність трьох компонентів патріотизму - знання - переживання - вчинки - визначає глибину цього почуття.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семенович С. В. 
Диференційований підхід у процесі навчання юнаків старшої школи атлетичної гімнастики / С. В. Семенович, В. К. Кіндрат // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 2. - С. 125-129. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Кіндрат В. К. 
Формування патріотизму в школярів у концепції В.О.Сухомлинського / В. К. Кіндрат // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 3. - С. 56-63. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Дан краткий анализ основных путей воспитания патриотизма у школьников в педагогическом наследии В.А.Сухомлинского.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кіндрат В. К.  
Технологія формування національної свідомості у студентів вищого навчального закладу (теоретичний компонент) / В. К. Кіндрат // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5 (48). - С. 30-34. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що головною метою національного виховання на сучасному етапі є передача молодшому поколінню соціального досвіду, багатств духовної культури народу, його соціальної ментальності, своєрідності світогляду. Висвітлено теоретичні аспекти формування національної свідомості у студентів ВНЗ. Зазначено, що квінтесенцією формування національної свідомості молоді за умов ВНЗ є органічне злиття сукупності виховних можливостей кожного предмету зокрема та зусиль викладача з метою комплексного впливу на свідомість, почуття і поведінку студента.

Указано на то, что главной целью национального воспитания на современном этапе является передача молодому поколению социального опыта, богатств духовной культуры народа, его социальной ментальности, своеобразия мировоззрения. Освещены теоретические аспекты формирования национального сознания у студентов ВУЗ. Отмечено, что квинтэссенцией формирования национального сознания молодежи в условиях ВУЗ является органическое слияние совокупности воспитательных возможностей каждого предмета в отдельности и усилий преподавателя с целью комплексного воздействия на сознание, чувства и поведение студента.

The article deals with theoretical aspects of shaping of national consciousness of students of higher educational establishments. Raised tasks provided for the analysis of semantic meaning of terms «nation», «ethnos», «mentality», «spirituality», «patriotism»; determination of the mechanism of formation of students’ national self-consciousness; analyses of patriotic education of students of higher educational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кіндрат В. К. 
Організація фізкультурної та спортивно-масової роботи в різних сферах суспільства : навч. посіб. / В. К. Кіндрат; НАПН України, Ін-т проблем виховання, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Рівне : Волин. обереги, 2015. - 258 c. - (Б-ка молодого вчителя фіз. культури). - Бібліогр.: с. 225-228 - укp.

Розглянуто нормативно-правове забезпечення розвитку фізичної культури та спорту в Україні. Розкрито зміст понять "управління" та "менеджмент" у фізичному вихованні. Приділено увагу організації масової фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи в системі комітетів з фізичної культури та спорту. Подано інформацію про оздоровчу фізкультурну роботу в дитячих дошкільних установах, загальноосвітніх школах, професійно-технічних закладах, ВНЗ. Охарактеризовано види фізкультурно-спортивних заходів та їх значення у масовій фізкультурно-оздоровчій роботі. Висвітлено форми пропаганди масової фізкультурно-спортивної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кіндрат В. К. 
Легка атлетика з методикою викладання : навч.-метод. посіб. / В. К. Кіндрат, С. В. Семенович, М. М. Хомченко; НАПН України, Ін-т проблем виховання, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - 3-тє вид., допов. і перероб. - Рівне : Волин. обереги, 2015. - 130 c. - (Б-ка молодого вчителя фіз. культури). - Бібліогр.: с. 129-130 - укp.

Висвітлено історію розвитку легкої атлетики. Надано класифікацію та загальну характеристику легкоатлетичних вправ. Розглянуто засоби та методи тренувань легкоатлетів. Розкрито основні поняття в техніці легкоатлетичних вправ. Приділено увагу спортивній ходьбі, бігу на витривалість та короткі дистанції, естафетному бігу, стрибкам у висоту способом "переступання" та довжину "зігнувши ноги". Подано інформацію про контрольні нормативи для учнів загальноосвітньої школи та студентів. Викладено вимоги з техніки безпеки під час занять легкою атлетикою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.11 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797812 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кіндрат В. К. 
Основи баскетболу : навч.-метод. посіб. / В. К. Кіндрат, А. А. Кашуба, А. П. Панчук; НАПН України, Ін-т проблем виховання, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Рівне : Волин. обереги, 2015. - 197 c. - (Б-ка молодого вчителя фіз. культури). - Бібліогр.: с. 152-154 - укp.

Розглянуто стародавні ігри, що за своїм змістом нагадували сучасний баскетбол. Висвітлено історію українського баскетболу від 1991 р. до сьогодення. Надано класифікацію техніки гри у нападі та захисті. Охарактеризовано спеціалізацію гравців за ігровими функціями (амплуа). Описано форми та способи ведення м'яча. Подано інформацію про техніки виконання ловлі та передачі м'яча та кидка в кошик однією та двома руками. Наведено методику навчання техніки гри в баскетбол.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.66 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Семенович С. В. 
Атлетизм з методикою викладання : навч.-метод. посіб. / С. В. Семенович, В. К. Кіндрат, М. М. Хомченко; НАПН України, Ін-т проблем виховання, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Рівне : Волин. обереги, 2015. - 143 c. - (Б-ка молодого вчителя фіз. культури). - Бібліогр.: с. 142-143 - укp.

Висвітлено питання техніки силових вправ з атлетизму. Розкрито сутність таких понять, як максимальна, статична, абсолютна, швидкісна сила. Описано основні сенситивні періоди розвитку сили людини. Подано інформацію про будову опорно-рухового апарату людини, типи статури, методику тренувань для виховання силової витривалості м'язів. Увагу приділено профілактиці травматизму в атлетизмі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.82 я73 + Ч516.912 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кіндрат В. К. 
Основи лижної підготовки : навч.-метод. посіб. / В. К. Кіндрат, Л. В. Чалій, А. П. Панчук; НАПН України, Ін-т проблем виховання, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Рівне : Волин. обереги, 2016. - 251 c. - (Б-ка молодого вчителя фіз. культури). - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Висвітлено основні положення та принципи лижної підготовки, її структури та завдання. Розглянуто умови проведення змагань і лижної підготовки, проведення лижних походів із учнівською та студентською молоддю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.195.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801852 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чалій Л. 
Місце спортивно-оздоровчого туризму в системі фізичної активності студентів закладів вищої освіти / Л. Чалій, В. Кіндрат // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2018. - № 2. - С. 91-96. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання спортивно-оздоровчого туризму як засобу підвищення рухової активності студентів. Мета дослідження - пошук резервів фізичної активності у формах спортивно-оздоровчого туризму. Використано такі методи наукового дослідження, як аналіз науково-методичної літератури, опитування та узагальнення, теоретичне прогнозування. Досліджено роботи сучасних дослідників і науковців, пов'язані з вивченням спортивно-оздоровчого туризму. Аналіз науково-методичної літератури дав підставу з'ясувати, що спортивно-оздоровчий туризм - ефективний засіб для фізичного розвитку, формування функціональних резервів людського організму; він доступний для людей із різною фізичною підготовкою та надає змогу покращити багато показників здоров'я людини. З'ясовано, що спортивно-оздоровчий туризм незамінний у пропаганді здорового способу життя. Виявлено форми туристської діяльності, що користуються популярністю в студентської молоді: одноденні подорожі та прогулянки, нескладні походи з ночівлею, екскурсії. Запропоновано низку заходів спортивно-оздоровчого туризму, що можливо запровадити в позааудиторну роботу зі студентами й, таким чином, частково розв'язати проблему недостатньої фізичної активності. Висновки: у результаті опитування студентів педагогічного факультету Рівненського державного гуманітарного університету виявлено першочерговий інтерес та, відповідно, мотивацію до здійснення одноденних туристичних подорожей до цікавих краєзнавчих об'єктів або з навчальною метою. Одержані дані свідчать на користь досить поширеної й доступної форми туристської діяльності у вигляді одноденних походів, що десятиліттями використовуються в практиці навчальних закладів і не втратили своєї актуальності для сучасних студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.113 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кіндрат П. 
Інформаційно-аналітичний комплекс оцінювання у фізичному вихованні / П. Кіндрат, В. Кіндрат // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2021. - № 2. - С. 19-24. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Упровадження сучасних інформаційних технологій у навчальний процес покликане автоматизувати рутинну діяльність та підвищити якість сприйняття отримуваної інформації. Розкриття повного потенціалу застосування інформаційно-комунікаційних технологій у фізичному вихованні потребує доповнення навчальних матеріалів аналітичними комплексами, орієнтованими на допомогу в здійсненні поточного моніторингу фізичного стану учнів, й приведенні навчального навантаження у відповідність до їх можливостей. Мета дослідження - установлення методичного підгрунтя та ключових засад функціонування інформаційно-аналітичного комплексу оцінювання показників фізіологічного розвитку учнів і їх фізичної підготовленості в процесі фізичного виховання. Методи дослідження - аналіз науково-методичної літератури, абстрагування, синтез й узагальнення. Визначення інформаційно-аналітичного комплексу оцінювання у фізичному вихованні як зручного інструменту діагностики фізичного розвитку учнів та індивідуалізації навчального процесу зумовлює необхідність застосування в ньому алгоритмів, що грунтуються на математичних моделях і реалізовуються через інтуїтивно-зрозумілий програмний інтерфейс. Для забезпечення функціонального наповнення цього комплексу в ньому виокремлено три підсистеми: програмне втілення математичних моделей, базу даних кінцевих і проміжнихрезультатів, систему візуалізації отриманих результатів. За основу й перший етап створення комплексу запропоновано обрати моніторинг фізичного розвитку та фізичної підготовленості як таких, що представляють найбільший інтерес у парадигмі фізичного виховання. Урахування представлених у науково-методичній літературі методик обчислень зазначених параметрів надало змогу розробити схему модулів оцінювання, а також установити взаємозв'язки між вихідними антропометричними та фізіологічними параметрами учнів. Висновки: результатом реалізації інформаційно-аналітичного комплексу стає можливість здійснювати індивідуальну оцінку гармонійності фізіологічного розвитку учнів, їх фізичної підготовленості, прогнозування оптимальних результатів підсумкових випробувань, виходячи з їх антропометричних даних та функціонального стану серцево-судинної й дихальної систем. Обгрунтовані переваги та недоліки запропонованої моделі інформаційно-аналітичного комплексу дали змогу встановити перспективні напрями його подальшого вдосконалення, зокрема узгодження та усунення неточностей у наявних методиках оцінювання фізичної підготовленості й фізичного розвитку учнів, удосконалення застосованих оцінних та прогностичних моделей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія / О. Ю. Бочко, Н. М. Васильців, Т. В. Ганущак, Т. В. Гоголь, О. В. Дейнега, І. О. Дейнега, В. І. Дубницький, А. О. Заглинський, Л. В. Заглинська, К. С. Калинець, О. П. Карпій, О. С. Кіндзюр, В. К. Кіндрат, В. А. Когут, Н. С. Косар, О. П. Косенко, Є. В. Крикавський, Н. Є. Кузьо, І. А. Либак, М. О. Лишенко, Ю. Б. Миронов, Г. Миськів, Н. П. Павлюк, І. І. Пасінович, П. Г. Перерва, І. Петецький, В. Р. Писарькова, О. Р. Савченко, О. Р. Сватюк, В. В. Храпкіна, О. Є. Шандрівська; ред.: Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега; Національний університет "Львівська політехніка", Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне : О. Зень, 2022. - 309 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Подано характеристику окремих напрямів, які розкривають теоретико-методологічні та прикладні аспекти адаптування інструментів маркетингу та логістики в процес забезпечення розвитку цифрової економіки. Запропоновано практичні рекомендації щодо формування механізмів управління маркетинговими та логістичними засобами, впровадження яких дозволяє якісно трансформувати структуру цифрової економіки України на засадах сталого розвитку суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У010.242.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Гоголь Т. 
Теоретико-методологічне обгрунтування моделі формування логістичної компетентності майбутніх тренерів-викладачів / Т. Гоголь, В. Кіндрат // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2022. - № 2. - С. 3-14. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проведення Олімпійських ігор, чемпіонатів світу та Європи, "Формули-1" та інших великих змагань сприяло оновленню не лише технічної бази об'єктів спорту вищих досягнень, а й також споруд для масового заняття спортом. Саме логістика вирішує проблему комплексного підходу до підвищення якості їх обслуговування. Тому кожній спортивній організації для покращання сервісного обслуговування, задоволення потреб клієнтів потрібна професійна підготовка фахівців, яка включатиме логістичну компетентність. Мета дослідження - розробити та охарактеризувати основні компоненти моделі формування логістичної компетентності майбутніх тренерів-викладачів. Проведено аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури та інформаційних джерел мережі "Інтернет"; вивчення та систематизацію освітньо-професійної програми "Фізична культура і спорт" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 017 "Фізична культура"; викоритано метод теоретичного моделювання. Обгрунтовано значення логістичного підходу у сфері фізичної культури та спорту. Проаналізовано компоненти та методологічні підходи формування логістичної компетентності. Охарактеризовано основні педагогічні умови, які покладено в основу моделі формування логістичної компетентності майбутніх тренерів-викладачів: умови-передумови, ситуативні умови та умови-вимоги. Виокремлено основні логістичні компетенції майбутніх фахівців із фізичної культури та спорту. Визначено основні рівні мотивації формування логістичної компетентності. Охарактеризовано методи та технології формування логістичної компетентності майбутніх тренерів-викладачів. Визначено компоненти логістичної компетентності залежно від рівня її сформованості. Проаналізовано та визначено зміст видів контролю, які виявляють рівень формування логістичної компетентності. Розроблено та теоретично обгрунтовано компоненти моделі формування логістичної компетентності майбутніх тренерів-викладачів. Результатом є позитивна динаміка формування логістичної компетентності майбутніх тренерів-викладачів у процесі професійної підготовки. Модель має відкритий характер; за необхідності, може поповнитися новими компонентами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського